Klachtafhandeling


Ergotherapie Eemheuvel streeft er naar dat alle patiënten volledig tevreden zijn. Wij vinden goed onderling contact daarbij heel belangrijk. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Dan willen we dit graag met u bespreken. Wij staan open voor tips en suggesties ter verbetering van onze dienstverlening.

Er zijn een aantal stappen die u kunt nemen 
  1. Meld uw ongenoegen bij de behandelend ergotherapeut in het eerstvolgend contact, neem telefonisch contact op of stuur een mail.
  2. Vindt u het moeilijk om het met uw behandelend ergotherapeut te bespreken, dan kunt u ook een van de collega’s benaderen. Onze directe nummers zijn: Astrid Guit: 06 - 380 959 28 | Jolijn Welberg: 06 - 248 143 60.
  3. Wilt u het toch liever met een andere instantie bespreken, dan kunt u zich richten tot het Adviespunt Zorgbelang op telefoonnummer 0900-2437070. Een medewerker kan bijvoorbeeld samen met u een gesprek hebben of u helpen met het schrijven van een brief.
  4. Indien de gesprekken geen oplossing bieden kunt u uw klacht indienen bij het: Klachtenloket Paramedici, 030 310 09 29 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur).
Uitgebreide informatie kunt hier vinden.


Ergotherapie-eemheuvel maakt gebruik van cookies. Dit doen wij om onze website goed te laten functioneren, het gebruikersgemak te vergroten en de ervaring te verrijken. Lees onze Privacy Statement.
akkoord »